صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

ادواردو آنیلی

ادواردو آنیلی در 9 ژوئن 1954 در نیویورک متولد شد. وی تنها پسر و وارث مولتی میلیاردر مشهور ایتالیایی سناتور جووآنی آنیلی بود و مادرش، مارلا کاراچیلو، یک پرنسس یهودی بود. ادواردو پس از اتمام تحصیلاتش در کالج آتلانتیک، برای ادامه تحصیلاتش در زمینه ادبیات مدرن و فلسفه شرق به دانشگاه پرینستون رفت.وی پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی، برای مطالعه عرفان و مذاهب شرقی به کشورهای هند و ایران سفر کرد و در جریان سفرش به کشورمان با آیت­ الله خمینی دیدار کرد و به اسلام و تشیع گروید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 13 مهر 1394برچسب:, ] [ 21:20 ] [ محمد ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

آفتاب آمد دلیل آفتاب

 آیت الله آهنین

کریستین ساینس مانیتور (ChristianScienceMonitor) در خبری تحلیلی به شخصیت و تفکرات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای پرداخت و این تیتر را برای تحلیل خود برگزید: “بخشی از تفکرات آیت الله آهنین ایران”.

 آفتاب آمد دلیل آفتاب

(إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوصٌ)

(در حقيقت ‏خدا دوست دارد كسانى را كه در راه او صف در صف چنانكه گويى بنايى ريخته شده از سرب ‏اند جهاد می كنند) (سوره صف/ آیه ۴)

 

 


ادامه مطلب
[ جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:آیت الله آهنین, رهبری, ساینس مانیتور, ولایت فقیه, امام خامنه ای, سوره صف, ] [ 23:53 ] [ محمد ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

جنگ نرم، فیلم و سریال

 

فیلم و سریال

تولد یک سرگرمی جدید

زمانی که آگوست و لوئی لومیر فرانسوی در آخرین سالهای قرن نوزدهم، دستگاه سینماتوگرافشان را ساختند قطعا هیچ کس نمی توانست حدس بزند که این دستگاه قابل حمل سرگرم کننده، چند دهه بعد به ابزاری برای تاثیرگذاری بر ذهن و اراده انسانها و اعمال قدرت نرم تبدیل شود.

حتی تا چند دهه بعد هم قابلیت این وسیله جدید از ساختن تصاویر متحرک یک دقیقه ای سرگرم کننده و خنده آوری مثل آب پاشیدن به همدیگر و یا بزن و بکوب فراتر نرفت. هنوز از فیلم نامه و تدوین و دستکاری در واقعیت خبری نبود.

 

 

 

 

 


ادامه مطلب
[ شنبه 14 فروردين 1392برچسب:فیلم, سریال, جنگ نرم, 300, ثریا, بدون دخترم هرگز, اسکندر, موج سریال سازی, ایران, ] [ 16:57 ] [ محمد ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

دیدار با یک رهبر آسمانی

دیدار تاریخی با یک رهبر آسمانی

كتاب « تامل در گذشته و آينده » را كه خاطرات ادوارد شوارد نادزه (وزير خارجه اتحاد جماهير شوروي و رئيس جمهوري گرجستان ) مي باشد .ادوارد شوارد نادزه در كتاب خاطرات خود موضوعات متنوعي را آورده است كه هر كدام در جاي خود قابل توجه مي باشد. در ذيل خاطراتي كه او از ديدارش با امام خميني (ره ) نگاشته است براي بهره مندي خوانندگان درج مي كنيم .


ادامه مطلب
[ شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:امام خمینی, نامه به گروباچف, ایران , روسیه, امریکا, زندگی امام, شوروی, ] [ 16:40 ] [ محمد ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

مواضع مقدس رهبر ایران

پرفسور کلاودیو موفا استاد روابط بین المللی دانشگاه ترامو در ایتالیا

 

موضع آیت الله خامنه ای در برابر آمریکا مقدس و صحیح است

رم - پروفسور ˈکلاودیو موفاˈ استاد روابط بین المللی دانشگاه ترامو در ایتالیا با اشاره به موضع آیت الله خامنه ای پیرامون رد پیشنهاد گفت و گوی مستقیم میان تهران و واشنگتن گفت: موضع آیت الله خامنه ای در برابر پیشنهاد

واشنگتن مقدس و بدون عیب است.
استاد روابط بین المللی دانشگاه ترامو در مصاحبه ای اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رم با اشاره به اظهارات آیت الله خامنه ای مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی با فضای زور و تهدید حاضر به مذاکره نمی شود، افزود: موضع گیری آیت الله خامنه ای رهبر عالی ایران نشان می دهد که نیاز به اتخاذ سیاستی قاطع در قبال گستاخی های غرب است.

 


ادامه مطلب

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

اعتماد بنفس

اعتماد بنفس

14 راه افزایش اعتماد بنفس به صورت خلاصه عبارتنداز:

1.همیشه حالت کسانی را به خود بگیرید که موفق، مصمم، پرتلاش و با اعتماد بنفس هستند.

- در کمال آرامش، قدم ها را محکم بردارید. با چهره ای متبسم و رویی گشاده، راه بروید.

- حالتی به خود بگیرید که گویی از زندگی خود کمال رضایت خاطر را دارید و هدف دار و جهت دار هستید.

- لخت و شل و کشیده را نروید. قوز نکنید. پاها را به زمین نکشید . سر را بالا نگهدارید و به اشیاء بیش از اشخاص نگاه کنید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 11 تير 1391برچسب:اعتماد, اعتماد بنفس, تبسم, موفقیت, روانشناسی, تحقیر, ] [ 17:6 ] [ محمد ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

صداقت رهبر ایران

مردم آمریکا به صداقت رهبر ایران بیشتر اعتماد دارند

عضو کمیته تحقیق علمی درباره واقعه یازده سبتامبر:

آمریکایی ها هم اکنون به درک بالاتری از دورویی دولت خود پی برده اند، زیرا نظر سنجی ها نشان می دهد یک سوم مردم آمریکا از جنگهای متجاوزانه دولت خود حمایت نمی کنند.

 عضو کمیته تحقیق علمی درباره واقعه یازده سبتامبر(SPINE) در واکنش به محکومیت بمب گذاری های بوستون آمریکا از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: هر روز آمریکایی‌های بیشتری به این نتیجه می رسند که آنچه که رهبر عالی ایران می گوید بسیار واقع گرایانه تر و صادقانه تر از آن چیزی است که آنها از رهبران خود در آمریکا می شنوند.

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:یازده سبتامبر, بوستون, آمریکا, بمب گذاری, رهبری, ولی فقیه, ] [ 13:56 ] [ محمد ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

پاسخ آیت الله جوادی آملی به سوالات پروفسور هیپلر

حضرت آیت الله جوادی آملی در دیدار با دانشجویان و اساتید دانشگاه دیسبورگ به تبیین ویژگی های سیاست دینی از منظر اسلام و نقد شرایط سیاسی کنونی جهان پرداختند.
ایشان در پایان به سوالات پروفسور هیپلر استاد دانشگاه و سرگروه دانشجویان آلمانی پاسخ گفتند. متن این پرسش و پاسخ بدین شرح است:
پروفسور هيپلر :
شما مباحث خيلي خوبي را اشاره كرديد رابطه بين سياست و دين و اينكه جامعه سياسي امروز غير ديني است نظر دين راجع به سياست را لطف بفرماييد توضيح بدهيد كه دين راجع به سياست چه نظري دارد؟


ادامه مطلب

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

آشوب در ترکمن صحرا

فردای پیروزی انقلاب یعنی در روز 23 بهمن 57، جوانان انقلابی ترکمن به شهربانی گنبد حمله و نیروهای حاضر در پاسگاه را خلع سلاح کردند. در بعد از ظهر همان روز چریکهای فدایی خلق و هواداران آنها به مردم انقلابی مستقر در شهربانی هجوم بردند و خواهان تقسیم سلاحها شدند. چریکهای فدایی خلق ناجوانمردانه شایعه کرده بودندشیعهها تفنگ را گرفتهاند و قصد تلافی حمله چماق به دستهای ترکمن در دوران پهلوی را دارند. ”آنها ستاد مرکزی خلق ترکمن صحرا را تشکیل دادند و با خلع سلاح شهربانی و ژاندارمری در عمل کنترل شهر گنبد را به دست گرفتند

«برقراری روابط [ایران وامریکا] به معنای ختم انقلاب است. زمانی که ستون مبارزه با آمریکا فرو بریزد، کل انقلاب فرو خواهد ریخت.»

این مطلب را رئیس میز ایران در وزارت خارجه آمریکا یعنی تیمرمن بیان می­کند. شاید جمله تیمرمن توضیحی باشد بر سخنی که یکی از مسئولان سابق سازمان جاسوسی سیا یعنی ادوارد شرلی گفته است. سخنی که در نگاه اول بسیار نامعقول و غیر طبیعی به نظر می­رسد. او می­گوید: «اگر ایرانیان آنقدر بی­احتیاط باشند که پیشنهاد گشایش باب مذاکره با آمریکا را بدهند، ما باید با تمام وجود از این پیشنهاد استقبال کنیم. اگر ایرانی­ها چراغ سبز نشان می دادند، ما در یک چشم برهم زدن در آنجا بودیم.»

 


ادامه مطلب

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

پیشینه ارتباط ایران و امریکا

شنایی ایرانیان با امریکایی ها به پیش از برقراری روابط سیاسی بین ایران و امریکا باز می گردد. با ورود اولین هیأت مذهبی امریکا به کشور ایران، در سال 1208 شمسی این ارتباط آغاز گردید. هیأت تبشیری پروتستانی به ارومیه رفت و فعالیت خویش را عمدتاً بین آسوری های آن دیار شروع کرد. سپس چهل و یک سال بعد در سال 1251 هجری شمسی، در تهران و نُه سال پس از آن، در سال 1260 شمسی، در تبریز و پس از آن در همدان مراکزی را برای تبلیغ و ترویج مسیحیت پروتستانی از نوع امریکایی آن (باتیست ها، مندیست هاو...) تأسیس کردند. آمریکایی ها به ندریج دامنۀ فعالیت های خود را از حوزۀ مسیحیان ایرانی خارج کرده، به مسلمانان روی آوردند. اگرچه توفیق چندانی در این کار به دست نیاوردند ولی زمینه های اولیه آشنایی با محیط ایران را پیدا کردند.



ادامه مطلب

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

ضرورت حفظ نظام اسلامی

روئل ­مارک­ گریکت (از اعضای برجسته سازمان سیا):

....اگر تاریخ تکرار شود و اگر ایران از بین برود جهان اسلام از بین خواهد رفت. (آمریکا در مسیر فروپاشی، اصغر رضوانی دهاقانی، ص176)


ادامه مطلب
[ یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:امام خمینی,نظام , حفظ نظام, امام عصر,جهان اسلام, ] [ 22:44 ] [ محمد ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

ولی فقیه

 استانلی روم (معاون رئیس سازمان امنیت ملی آمریکا):

آنچه تا کنون همۀ تحریکات ما را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران با ناکامی مواجه ساخته است ، اعتقاد مردم ایران به ولایت فقیه است. (ایران؛ دیروز ، امروز، فردا، محسن نصری ص 322)


ادامه مطلب
[ یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:ولی فقیه, آیت الله خامنه ای, آمریکا,ایران, ولایت, اصل ولایت, نظر غربیان, ] [ 22:40 ] [ محمد ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

سازش ایران و غرب

 کلاً پسندیدست که آدمی با یکی دوست باشه، اما مسلماً دوستي ميش و گرگ عاقبت خوبی نداره!!!

آدم با یکی دوست می شه که باهاش یه وجه شباهتی داشته باشه.

حالا خودمونیم وجه تشابه ما با غرب تو چیه که بعضی­ها اینهمه دنبال اینن که با اون یه رابطه­ای برقرار کنن؟؟؟ یا به قولی باهاش دوست بشن، یعنی اونا هنوز نفهمیدن که دوستی با غرب به ضرر ماست، مگه نه اینکه تیمرمن رئیس میز ایران تو وزارت خارجه آمریکا گفت: «برقراری روابط [ایران و آمریکا] به معنای ختم انقلاب است. زمانی که ستون مبارزه با آمریکا فرو بریزد، کل انقلاب فرو خواهد ریخت. (ایران، دیروز، امروز، فردا، ص 320)»

 

 

 

 



ادامه مطلب
[ سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:ایران, غرب, آمریکا, سازش ایران و غرب, دوستی ایران غرب , ] [ 15:45 ] [ محمد ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

یهود در قرآن

از مباحث مهم و مورد تأكيد قرآن كريم، تاريخ و عمل كرد يهود است كه مرتب از سوي خداوند به مسلمانان تذكر داده مي‏شود تا از آن پند و اندرز گيرند. ما نيز به اندازه فهم اندك و توان خويش بر آن شديم تا از چشمه‏هاي زلال و جاري اين كوثر هدايت جرعه‏اي بنوشيم.
حال كه با افكار و رفتارهاي اجتماعي يهود بيشتر آشنا شديم. برخوردهاي يهوديان را با مسلمانان كه در آيات قرآن به آن اشاره شده است مورد بررسي قرار مي‏دهيم، باشد كه براي مسلمانان امروز مخصوصاً دولت‏هاي اسلامي تذكّري باشد و به رفتارهاي يهوديان و صهيونيزم با مسلمانان با دقت بيشتري بنگرند: «لتجدن اَ شَدّ النّاس عَداوةً للّذين امنوا اليهود والّذين أشركوُا(1)؛ به طور مسلم يهود و مشركان را دشمن‏ترين مردم نسبت به مؤمنان خواهي يافت.» در اين آيه خداوند يهود و مشركان را در يك صف قرار داده است.


ادامه مطلب
[ جمعه 7 مهر 1391برچسب:یهود در قرآن, صهیونیست, قران, یهود, نبرد های ضد اسلام, ] [ 20:2 ] [ محمد ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

آمریکا در قرن گذشته

جنایات و وحشیگری های آمریکا در تاریخ معاصر جهان بر کسی پوشیده نیست و از گذشته تا به امروز هنوز هم شاهد اینگونه جنایات هستیم.

جنایات آمریکا مانند آفتابی است که هرگز غروب نمی کند. در این نوشتار 100 جنایت مهم و هلناک آمریکا «  اعم از: کشتارها ، ویرانگری ها، از بین بردن تاسیسات کشورها، دخالت در امورداخلی کشورها و...» در قرن گذشته آمده است :

1-آوریل 1916

پیاده نظام نیروی دریایی آمریکا قیام مردم (دومنیکن) را که در دریای کارائیب واقع شده سرکوب کرده و پس از تصرف کامل این کشور در ابتدای می سال فوق به مدت 8 سال این کشور را به اشغال خود در می آورند.

و ....

( به ادامه مطلب مراجعه کنید )

 

 


ادامه مطلب

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

فراماسونری

پس از سقوط امپراتوری روم ، بسیاری از شهرها از بین رفتند و یا به صورت دهکده هایی کوچک درآمدند اما بعد از مدتی (نیمه دوم قرن یازدهم) به تدریج شهرهای جدیدی که معمولا دراطراف یک کلیسا یا یک صومعه قرار داشتند به وجود آمدند. شهرهای مزبور بدلیل امنیتی که داشتند ، روستائیان را بسوی خود جلب کردند و بدین ترتیب جمعیت شهرهارو به افزایش گذاشت . ساکنان اصلی این شهرها ازراه بازرگانی صنعت ثروتمند شدند و برای خود اتحادیه هایی برپا کردند که از جمله ی آنان می توان از(معماران) یا (ماسون ها) که هسته اصلی شهرها ، یعنی کلیساها را ساخته بودند یاد کرد.

از نظر مردم ماسونها بسیار محترم و کار آنان پر اهمیت بود ، لذا معماران برای آن که بر اهمیت کار خود بیفزایند ....

( به ادامه مطلب مراجعه کنید )


ادامه مطلب

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

ایران-غرب

دلیل دشمنی کشورهای غربی با ایران چیست ؟به چه دلیل در مجلس کشوری مانند آمریکا سالانه بوجه ای هنگفتی جهت مبارزه وجنگ علیه ایران تعیین می شود؟ 

وچرا جورج شولتز استراتژیست معروف غربی که در سال های 1980 تا1988 وزیر امور خارجه کشور آمریکا در دولت ریگان بود می گوید: (انقلاب اسلامی خطرناک ترین دشمن مشترک تمدن غرب در سراسر تاریخ آن است.)

یا در جای دیگر ریچارد نیکسون که در سال های 1968 تا 1974 رئیس جمهور آمریکا بود می گوید: (اسلام خمینی و بنیاد گرایی اسلامی برای ما خطرناک تراز تهدید کمونیسم و شوروی است.)

علت اینکه سیاست مداران غربی ایران را بزرگترین دشمن خود می داند واین گونه با ما دشمنی می کنند چیست ؟

 در کشور ما پاسخ های مختلفی به این سوال داه شده که همه ی آنها تا حدودی درست است اما پاسخ حقیقی

این سوال چیست؟

به ادامه مطلب مراجعه کنید ) )

 

 


ادامه مطلب

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد